Dan före dopparedan.

Jag vet att jag har uppdaterat väldigt dåligt under den gångna veckan och jag ber om ursäkt för det! Såhär har min vecka sett ut:

TISDAG:
Red jag och mamma ut med Nisse & Maya. Det var superkul och riktigt mysigt! Båda hästarna var rätt nerviga och rädda för olika löjliga saker, men när vi väl hade kommit en bit på vägen så coolade de ner sig lite och Nisse vart uderbar att rida! :)

ONSDAG:
Shoppade jag julklappar på stan, sedan åkte jag och pappa och handlade mat och gymmade! :D

TORSDAG:
Red jag och mamma ut med hästarna igen i snöfallet. Nisse iritterade sig jättemycket på all snö som föll i hans ansikte, men annars var det en rolig och mysig ridtur! :D

FREDAG:
Så har jag tagit en megalång sovmorgon och nu ska jag snart ta bussen som enligt Lanstrafiken.se är 16 minuter försenad upp på stan för att handla några sista minuten julklappar. Ska kanske eller kanske inte åka till stallet beroende på hur mycket tid jag får över. Sedan ikväll så ska familjen laga julmat och starta upp julfirandet.


Kommentarer
Postat av: M

GILLA!!!!

2011-12-23 @ 17:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0