Regn, regn, regn & lite blåst.

Idag var det verkligen det mest fruktansvärda vädret man kan tänka sig, kallt, regnigt och blåsigt. Syrran och jag var i stallet nästan 5 timmar, och både vi och hästarna vart dygnsura! :( Först red jag Nisse ute på ett fält och syrran fotade, han var superduperpigg och stark (som vanligt), han försökte kasta av mig flertalet gånger och var allmänt galen. Till slut fick jag någon sorts ordning på honom, och när han var lugn var han jättefin att rida! Sedan red jag och syrran på samma fält med Maya och Vola Via. Han var också pigg, men inte alls lika stark och dum som Nisse. Han var lite stissig och hade svårt att koncentrera sig, men vissa perioder var han jättefin. Sedan tog vi även in Lillen och bytte täcke och lät han vila sig från regnet lite. :)


Jag & Nisse


Jag & Nisse


Jag & Nisse


Jag & Nisse


Jag & Nisse


Jag & Nisse


Jag & Nisse


Jag & Nisse


Jag & Nisse


Jag & Nisse


Jag & Nisse


Vola Via


Lillen


Kommentarer
Postat av: Emma

Nya ridbilder på Will önskas! :))

2011-12-04 @ 00:45:39
URL: http://lifebyostlund.blogg.se/
Postat av: M

Nisse ser ju asfin ut! <3 Vill se i verkligeheten!! Bra jobbat Mickiz!

2011-12-04 @ 14:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0