Skolarbete till tusen!

Nu har jag egentligen slutat för dagen, men jag har bestämt mig för att vara en duktig flicka och stanna kvar i skolan hela kvällen för att plugga! Jag ska förbereda mig inför spanska uppsats skrivning imorgon, matteprov på fredag, religions uppsats inlämning, psykologiprov och gympauppsats. Efter allt detta pluggande (som förmodligen kommer att mörda mig) ska pappa komma och hämta mig i skolan vid 6, då vi ska åka och gymma! :D


(Om man söker på Risbergska skolan på Google)


Kommentarer
Postat av: Anna

Går inte du på Strömsholm? :O

2011-12-07 @ 21:46:45
URL: http://ponnyanna.blogg.se/
Postat av: Mickiz

Jag GICK på Ridsportgymnasiet i Strömsholm hela ettan och början av 2 an innan jag slutade och flyttade hem till Örebro igen. Allt finns förklarat i mitt första blogginlägg! :)

2011-12-12 @ 23:57:27
URL: http://mikaelahammer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0