Dagens stallvistelse!

Idag åkte jag til stallet tillsammans med syrran. :) Nissepojken brukar alltid komma gåendes när man ropar på honom, men när jag skulle ta in honom idag vägrade han att komma, trots att han stod en liten bit bort. Jag hade just putsat stövlarna och just den hagen har inte en enda fläck man kan gå på som inte är fullständigt täckt av lera, så jag stod där och ropade och lockade som en fåntratt .. Nisse hade fortfarande ingen lust att komma, men istället kom Vola Via och Lillen knallandes långt bortifrån deras stora hage, sötnosarna! ♥ När de väl kom fram gosade jag med dem lite, och då minsann behage Nisse att komma! x) Haha, hästar är smarta varelser! Sedan red jag Nisse tilsammans med syrran och Maya och han var lika otroligt stark och pigg som alltid, haha. Han hade världens energi och ville dra iväg hela tiden, men när jag lyckades lugna honom lite gick han otrloigt fint! :) Skulle även ha ridit Vola Via, men det är ju faktist fredagkväll, och jag ville komma hem - så han fick vila idag! :D








Lilla Vola Via

 
Nisse


Nisse


Nisse


Nisse


Nisse


Nisse


Idag fick giganten Nisse ha på sig Mayas reflexboots i
ponnystorlek, det var minst sagt sagt roligt att se! :P


Kommentarer
Postat av: Linnea

Fin blogg! :)

2011-12-02 @ 21:42:34
URL: http://buspollen.blogg.se/
Postat av: M

Ja, verkligen stora tassar! ;D fina bilder!

2011-12-04 @ 14:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0