Utsläpp och ridning av Volan!

Idag åkte vi allihop (mamma, syrran & jag) till stallet för att släppa ut hästarna. Först fixade vi allt det, och sedan tog jag in och red Volan. Först försökte vi ta oss till det bästa fältet, vilket resultaterade i att vi var nära att halka omkull och slå ihjäl oss hela bunten. Istället fick vi rida på fältet bakom stallet. Volan var jättepigg och lite okoncentrerad i början, vilket troligtvis beror på att han har vilat ett par dagar. Efter ett tag lugnade han sig lite, och då var han jättefin! Han är verkligen otroligt mjuk och känslig i munnen och jag blir mer och mer kär i honom för varje gång jag rider honom! ♥♥

DAGENS RIDBILDER PÅ MIG & VOLAN!


























Kommentarer
Postat av: M

Ja fy sjutton vad läskigt det var med blankisen! Hästarna har inte en chans, vare sig med eller utan skor! Fint ridet Mickiz, han är faktiskt en liten guldklimp! Mycket mysigare i stallet också, lugnare!

2011-12-10 @ 20:17:39
Postat av: Emma

Världenss finaste ♥

2011-12-10 @ 21:20:38
URL: http://lifebyostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0