Visning av Vola Via.

Idag kom en spekulant och provred Vola Via. Tjejen var jättetrevlig och verkade verkligen klicka med Volan direkt. Först red jag och visade honom lite, och sedan fick tjejen rida själv. Hon var jättenöjd och ska komma och provrida igen i slutet av veckan, så nu hoppas jag verkligen att hon tar med honom hem! :D Sedan longerade Ida Lillen och satt på honom medans jag ledde honom en liten bit, lillgrabben var lite spänd i början, men skötte sig sedan utmärkt. Det blir nog ridhäst av honom med så småningom! :D Sedan red jag Nisse och Maya, vilket gick bra med båda hästarna. Allt som allt så var det en toppendag i stallet! :D ♥


Jag & Vola Via - 1/12


Jag & Nisse - 31/11


Jag & Maya på Strömsholm - 27/1


Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad roligt! Du får gärna prata med Ida, eller om du kan lämna ut namn och så om han skulle bli såld, vill fortsätta följa honom och se hur allt går! :)

2011-12-07 @ 13:17:52
URL: http://lifebyostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0