Min lyckans dag blev förstörd pga feber!

Jag gick och la mig igår i tron att det här skulle bli den lyckligaste dagen på länge, förväntansfull inför att äntligen bli friskförklarad och få tillstånd att börja rida igen! Hade planerat att löpa iväg som en galning till stallet direkt efter skolan och äntligen få rida igen, men så vart det inte! Istället vaknar jag med feber och så ont i huvudet att jag knappt kunde hålla ögonen öppna.. Klarade av sjukhusbesöket tillsammans med mamma, och sedan vart det att åka direkt hem och vara hemma resten av dagen .. :( Jag tycker verkligen inte att jag borde vara sjuk, känns som att jag nyss tagit mig ur en grymt otrevlig förkylning.. :,( Men jag tar nya tag imorgon - då fullkomligen VÄGRAR jag att vara sjuk något mer, sådeså!! :D


Kommentarer
Postat av: M

Mickiz med solglasögon på sjukhuset, det var en syn det! ;D Stackars, stackars dig! <3

2011-12-02 @ 17:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0